събота, 30 май 2009 г.

И една муха....

Датата е 30 май, имам рожден ден! На работа съм! Аз останах най-работната, другите си заминаха. Седя в задното дворче на офиса, опънала съм се на едно столче, пред масичката ни, направила съм си кафе и след получаването на подаръците и букетите, релаксирам. Времето е като мен - леко сърдито, но с наченки да се оправи. Слънцето се процежда вече през облаците и започва да се стопля. И аз така, опитвам се да прогоня лошите мисли и да се насладя на деня и празника.
В офиса съм сама, но на масата за компания долита една муха. Обхожда масата, изследователски я наблюдавам отблизо... Попада на лъжичката ми от кафето с останали в нея няколко капки кафенце с мляко. Мухата литва и кацва върху лъжичката, с малкото си хоботче започва неистово да смуче течността, виждам как и се подува коремчето. Зареждаме се и двете за партито довечера с кофеин, всеки за своето си парти. Мисля, че трябва да я прогоня, ако продължава ще се пръсне, а не искаме да разваляме купона все пак! Къш, заминавай си, отивай да се забавляваш другаде..... А аз ще си изпия кафето и ще заключвам, все пак рожденничка ли съм или? Парти ме чака довечера...

Няма коментари:

Публикуване на коментар