сряда, 2 март 2011 г.

Илия Илиев - графика

Предствавям ви Илия Илиев - http://www.iliyagallery.hit.bg/
Един невероятен за мен български талант.
Художник-график, асистент преподавател в ТУ Варна, катедра Индустриален дизайн, занимаващ се и с
Web Design и Graphic Design.
Няма да крия, колко много харесвам творбите му и се възхищавам на таланта и усета му.
Невероятно нежни графики, с много чувство и свой стил.
Събрали в себе си красотата на старият град, на самотните лодки, на пустеещото село, на изоставените къщи...
Графиките и Екслибрисът, които рисува и разкрива пред погледите ни, различните техники, предизвикват истинска радост за окото дори и на обикновения любител.
Илия участва в не малко изложби през последните 10-сет години.
На някои от които съм имала удоволствието да присъствам лично, в качеството си на ценител-любител, приятел.





















Поради защита на авторските права, не мога да покажа снимка тук на някоя от графиките му, за това за да ги разгледате, трябва да посетите сайта изписан по-горе.

5 коментара:

  1. Определено Г-н Илиев е класик !На мен много ми допадат нещата на един приятел http://mihailpetrov.blogspot.com/ човекът който ме научи да работя с photoshop :)

    ОтговорИзтриване
  2. Да, Илия е един прекрасен млад творец.
    Благодаря ти за споделеният приятел duckster, наистина нещата му са много интересни, различни от тези на Илия, но много ми харесаха.

    ОтговорИзтриване
  3. Свалям шапка в навечерието на националният празник, че има такива талантливи хора във България!

    ОтговорИзтриване